joi, 12 iunie 2008

Cronici

Bun,am ajuns si la asta...la muzica.  O gramada de "muzicieni" ce stiu ceva acorduri la un anume instrument si au o mica picatura de cunostinta din termeni muzicali(daca)... in fine prostia e ca acceptam rahaturile ce se vand pe piata,niciodata o muzica de calitate nu se va difuza la radio sau la mtv,rar cand sunt documentare despre formatii bune... Concursurile de muzica sunt uneori atat de aiurea (cele cu voturile publicului) in general castigatorul este o persoana instarita a caror parinti dau mii de sms-uri pentru a sustine! Nimic nu e corect! Si daca stai sa judeci cum trebuie : cati  cantareti,pianisti,chitaristi oameni cu sunetul in sange mai sunt? Putini,si de asemenea foarte putine formatii bune.  Daca vrei sa perseverezi in muzica.ar fi bine piese grele,cu un grad mai ridicat de dificultate decat nivelul se studiu. Tre sa fim mai pretentiosi aici,in cazul muzicii. Parerea mea e ca nu ar trebui sa treaca o zi fara sa inveti ceva nou:). fav band: dream theater

2 comentarii:

norbi spunea...

Ti-am citit cateva din posturi. Sunt total de acord cu tine in legatura cu muzica. Sunt foarte putine talente. Si muzica de masa este absolut jenanta. Chiar astazi am fost si eu la Armonia. Nu ca sunt un fan al shoppingului sau ceva, dar am mers sa imi cumpar cateva ceva. Am vazut cd-uri cu Lester Young, Armstron, Miles Davis la 4 RON. Este inadmisibil cum aceste discuri zac pe rafturi fara sa fie cumparate. Cdu-rile cu artistii romani sunt de aproape 10 ori mai scumpe si nu vor putea egala niciodata calitate unui album ca Metropolis pt. 2. Banuiesc ca stii albumul. :)

reny spunea...

Cool band dream theater,n-a fost stilul meu si totusi a ajuns sa-mi placa.Imi place parerea ta despre muzica, e bine ca suntem tot mai multi de parerea asta, dar din pacate nu suficienti. Atata timp cat inca lumea in tramvaie te obliga sa le asculti mizeriile si daca te uiti mai urat la ei iti spun "da-te jos daca nu iti convine", n-ai ce sa faci.Eu spun adesea ca nu m-am nascut in tara in care trebuia.Aici cultura muzicala e egala cu zero si exista prea putine locuri unde sa nu fi infectat cu fel si fel de gunoaie.Poate ei sunt prea multi si noi prea putini sau poate prea tacuti.Intrebarea e daca se va schimba ceva vreodata.Dar rock-ul (si muzica buna in general) nu moare niciodata.Bye.